Sleep over is fun !

TJABA !
haha kände för stora bokstäver :P
hur som idag har vart fett chill igår med :D
sabbi slaggade här och allt igår va vi kanske hemma halv 1 tror jag. så när vi kom hem satte vi igång en film. Transporter 3 :) sen somande jag kanske under halva filmen sen vaknade jag av att frida inte kunde nått om min data för de ville se en till film xD haha så de satte på my sol to take :P har sätt den ett antal gånger så den är rätt tråkig :P hur som blev fett chokad imorrse över att jag vaknade typ runt 10 tror jag :D
så jag passade även på att ta ett jätte gulligt foto på frida och sabbi när de ligger och sover i bäddsoffan :D
haha aja sen kom helle och vi hoppade på frida när hon sov xD roligt roigt xD
orkar inte skriva om allt jag gjorde idag för vi gjorde inte så mkt :P
haha iallafall typ alldeles nyss så skulle min papi göra tragus på mig men det blev fett cp :(
hade ett läkningsörhänge i plast så den gled typ åt sidan varje gång han försökte trycka in den så ska låna helles kille emilios läkningsörhänge som är i metal :D och göra imorrn igen :D
Får hoppas på att jag lyckas :D
OMG är SÅÅÅÅ nervööööööss :P
haha men tänkte lägga upp en bild på hur en tragus ser ut för er som inte vet :P
så detta är nog sista inlägget för idag för sen ska jag se film med frida men innan det blire dejta duschen :D
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
detta är en tragus ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0