sry för dålig update...

Hellu !
sry för en ganska dålig update på 2 dagar :/
va inte meningen men glömde bara helt enkelt bort att blogga :/ sry !
aja hur som har haft en skiiiiit seg dag idag :P
men älskar tisdagars sista lektioner :D hade syslöjd :D
Och jag är sååååå happy för nästa gång blir jag klar med min onepiece :D
WIIIII !!
aja hur som va me sabbi idag innan hon stack för kanske 1 timma sen till spånga :P
igår va jag hos henne för första gången sen hon flyttade till spånga och jag måste bara säga att det är sjukt fint där :O haha aja :)
det va meningen att vi skulle plugga igår :)
jag har skit tråkigt :/
asso ni får gärna lämna typ kommentarer om vad ni vill att jag ska skriva om för då har jag nått att göra iallafall :P
har lite bilder till er :D
hihihi men först till en låt :)
detta är en låt som jag inte hört men ni måste typ spola fram till 00.12 för där börjar själva låten :P
Love Ya All ! <3
Love, Peace and Hope ! <3
söta jävlar :D <3

Sabbi på musiken när vi sitter i korridoren och över gitarr XD <3

Mogge spelar lite fina låtar t oss :D

Maggi föredrar att logga in på fb när vi övar gittar utanför salen :P

hemma hos sabbi i spånga :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0