TRÅÅÅÅÅKK !

SENASTE:
1. Dryck: mjölk :P
2. Telefonsamtalet: Emma O <3333
3. SMS: Sabina syster <33333
4. Sång du lyssnade på: Jack, Pikku, DKR, Jonte ft Fannie - Kommer du ihåg

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: dejtat ?? Nej ?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Tror int det.
8. Varit kär: om jag har ;) 
9. Förlorat någon speciell person: aa :/ den mest speciella...
10. Varit deprimerad: om jag har..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha nej ?

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. BLÅ ! 
13. orange
14. grönt
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: jaa :D
16. Fått ditt hjärta krossat: aa..
17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha om jag har xD
18. Träffat någon som gjort en förändring i ditt liv: japp
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ofc !
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: skoja inte... -.-'
21. Pussat någon kompis: på kinden ja. men inte på munnen ?? :S

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha va ett tag sen men alla tror jag..
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 1 eller 2 tror jag :) 
24. Har du några husdjur: 1 fågel -.-'
25. Vill du ändra ditt namn: om jag vill.....
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade den i en lokal med alla vänner med mkt musik :D
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.00 -.-'
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov ?? 
29. Någonting som du längtar till: Min FÖDELSEDAG ! 
31. En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Att jag inte skulle släppt honom :/
32. Vad lyssnar du på just nu: newkid - jag gårter bara i regnet :)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: tror det..
34. Vad gör dig irriterad just nu: att han ska vara så jävla omogen och inte våga lösa något -.-'

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sandra
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: fiskarna
39. Kille eller tjej: tjej ?? 
40. Grundskola: Barkarby skolan
41. Högskola: Björkebyskolan
42. Gymnasie: ingen än :P
43. Hårfärg: typ blond brun :p 
44. Långt eller kort: kort -.-'
45. Längd: 167 cm -.-' 
46. Vad gillar du gällande dig själv: WTF ?? 
47. Piercings: öronen och överläppen :P 
48. Tattoos: inga än
49. Höger eller vänster: höger ?? 

DIN FÖRSTA:
50. Puss: när jag va yngre 
51. Operation: ingen än :P
52. Piercing: typ när jag var runt 6-10 i örat :P
53. Tatueringen: har ju ingen -.-' 
54. Bästa vän: Sabina syster <3333
55. Sporten/sporterna du spelade: Basket, rida privat hästar och dansar :P ( dansar fortfarande) :D 
56. Husdjur: när vi flyttade till barkarby för 8 år sen ungefär :)
57. Vaccination du minns: svininfluensan, stelkrampen, TBC tror jag den heter :P haha kmr inte ihåg fler...
58. Konsert: ingen än...

JUST NU:
59. Äter du: ingenting
60. Dricker du: inget
61. Är du på väg att: försöka bli klar med den här grejen...
62. Lyssnar du på: flo rida - low
63. Väntar du på: att han ska våga växa upp och be om ursäkt.. -.-' 

DIN FRAMTID:
64. Vill du ha barn: men ja ? 1eller 2 fortfarande
65. Vill du gifta dig: ingen aning tror de...
66. Karriär i åtanke: Känd fotograf ;)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
67. Läppar eller ögon: Ögonen såklart :D 
68. Kramar eller pussar: båda ? 
69. Kortare eller längre: längre helst ! 
70. Yngre eller äldre: äldre... 
71. Romantisk eller spontan: båda såklart ? 
72. Snygg mage eller snygga armar: snygga armar ofc ! 
73. Tatueringar eller piercingar: både och :)
74. Känslig eller inte: båda två ! 
75. Ragg eller förhållande: förhållande ? 
76. Bråkstake eller tveksam: inge !?!?!?

HAR DU NÅGONSIN:
77. Kysst en främling: inte vad jag vet ?
78. Gjort något sjukt spontant: tror inte de ? 
79. Tappat glasögon eller linser: haha hur ska jag kunna tappa nått jag inte har ?? xD 
80. Haft sex på första dejten: har fortfarande inte dejtat ?? 
81. Krossat någons hjärta: aa tror de.... 
82. Har någon krossat ditt hjärta: ouft skojar du eller ?? aa de har någon gjort. 
83. Har du blivit arresterad: nej ? för vad ? 
84. Dissat någon: japp 
85. Gråtit när någon dött: om jag har
86. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): NEJ !?!?!?!?!


TROR DU PÅ:
87. Dig själv: JA ! 
88. Mirakel: Jo kanske de ;)
89. Kärlek vid första ögonkastet: såklart ! 
90. Himlen: WTF ? Himlen ? xD hahaha 
91. Tomten: nejjj ??
92. Att kyssas på första dejten: har fortfarande inte dejtat ? 
93. Änglar: vet inte riktigt :O 

SVARA HELT ÄRLIGT:
94. Är du kär: japp : /
95. Vad är viktigast i ditt liv just nu: Plugget, Min familj och mina vänner ! 
96. Ditt största misstag du gjort: låtit honom ta mitt hjärta och lämna tillbaka det brutet.... 
97. Höjdrädd: nej då :) 
98. Bästa film: Honey !
99. Beroende av:  dans filmer :P 
100. Har du svarat ärligt på alla hundra frågor: Klart jag har ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0