Färga Färga Färga !

hellu !
har haft en fett chill dag idag :D hade först nationella.... vilket jag tycker gick bra iaf :P sen hade jag bara 2 lektioner kvar. hade idrott och spanska :O idrotten gick bra ända till slutet då mitt knä inte pallade trycket längre och de kändes som om jag skulle falla ihop när vi sprang 60 meter :/ fast kula gick sjukt bra :D visste inte att jag kunde kasta en 2kg boll såååååå långt :D 9.40 meter kom den :D sjukt stolt över mig själv. eftersom att jag e tjej ^^ men akke stötte längst tror att han stötte runt 11.30 meter något sånt med en 3kg boll :) hehe. sen hade jag spanska men vi fick gå en kvart tidigare vilket är ovanligt för att vara anna louisa :P hehe sen drog jag t gården och spelade lite biljard och lyssnade på musik med boysen innan julle kom :D hehe har iaf haft sjukt kul :) ska snart färga håret :D pappa ska färga de :P ljust hår HÄR KOMMER JAG !!! :D heheh. imorrn kanske jag, julle och kanske frida drar ner t nynäs för att träffa mars :D de va ju ett tag sen men aa :D ska försöka få tag på honom på skype idag :P hehe iaf ska färga håret nu bloggar när jag är klar förmodligen och då får ni en före bild och sen efter bild :D
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0