Nagel fix, fina trix.

Heeeeeej!!!!
Happyyyyyy girl !!!!
Hehe sry men är sketa hypad ! Kom hem från kista runt 3 :) va där med Emma och axel :) när vi gick runt där så står de några och ger ut 2 olika flaskor med desinfektions medel till alla så vi gick dit och tog 2 var . Sen drog vi till clas Olssons för att hämta en varsin påse xD axel tog såklart fler än 2 påsar... Sen ville han ha mera medel så vi gick dit igen och tog mer xD de va sjukt kul xD sen gick vi skjuss hem igen och då drog Emma och akke hem till honom och jag hem å började måla naglarna vilket jag snart är klar med ^^ gör i lmfao mönster å sånt på de ;) sen kommer mamma och Emmi hem från stan och Frida och julle kmr hit från julle :) så får jag mina nya oranga hämgslen och JUSTIN BIEBERS perfym den STORA flaskan :DDDD snacka om glad tjej de hade tydligen bara 6 stora i Stockholm och kommer in nya på måndag och jag är en av de 6 som har den stora nu !!!!! :DDDD den luktar såååååå jävla gott !!! Hehe ska försöka måla klart naglarna nu innan vi drar ;) ska käka hos farmor :) ni får bild på hängslena och medlet senare ;)
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0