She's like a star.

Tjaba !
Vet att det vart dåligt med inlägg
Idag men har haft mkt. Mkt i skolan å allt. Iaf. Hade fett chill i skolan idag :) började halv 10 å slutade kanske runt 20 över 1 tror jag :P väntade på att syrran skulle sluta. Hon slutade runt 3 sen väntade vi på julle som slutade vid 4 tiden. Drog hem hit chillar galet sen när hon drog så pluggade faktiskt jag på riktigt !!! Jag plugga shit är fett stolt över att jag gjorde de :) hehe tänkte läsa lite ikväll :) imorrn ska jag och julle dra till jakan när vi slutar sen ska vi hem igen för imorrn fyller min underbara syster år och då ni ska ni få en otrolig video av mig som är t henne ;) vad den innehåller kan jag inte avslöja eftersom att jag vet att hon chekar min blogg ibland ;) men vi ska fira henne lite imorrn å så :) först ska jag, julle å Pontus fira henne å senare kommer farfar tror jag om inte de va farmor som skulle komma :) nu funderar jag på att gå in och byta om sen tvätta av mig mitt smink :) sen blir det att läsa lite av boken och sen sova :) juste beställde lite nya tungpiercingar :D så när de kommer så kommer jag lägga upp lite bilder :) men bloggar imorrn för då får min syrra ett eget fint inlägg här på bloggen ;) aja godnatt.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0