Stalker !

Tjaaaa :)
Sitter hemma och kollar på falling skyes och messar med nån weard person som har mitt nummer... Aja har vart rätt chill idag :) fast de 3 sista lektionerna gick segt.... Vi hade so med nån från lärarsjoren och hon sa bara att vi kunde gå ut och jobba i korridoren sen istället för de drog jag, Emma, akke och några fler till matsalen å käkade ist. När vi gick tbx t klassrummet va typ ingen där och dörren var upplåst så alla vi drog in dit och typ satte på högsta volymen på radion sen så skruvade vi lite på borden och akke och Mogge gjorde nått med en av stolarna xD sjukt roligt :) hehe sen fick först jag å Emma gå tidigare från matten bara för att vi är så sjukt smarta och ligger före alla andra :P idag blir det middag för 1 hära... Forever alone. Jag vet men vafan mamma jobbar stängning som vanligt :( Frida och pappa ska äta med fransmännen som ska bo här till fredag och Emmi ska hem t en kompis så jag blir ensam hemma :( men bara till kanske 8 :D hihi men nu kurrar min mage sönder så aa jag skriver mer sen.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0