You know my name, not my story.

Chingeling!
Sitter hemma nu och har familjekväll :D vi chekar pirats of caribbien eller hur den fkn stavas.... Vi har vart i Rinkeby idag för att gratta min farfar som fyllde för nån dag sen och eftersom att vi inte va hemma då så åkte vi dit idag och han blev jätteglad över att vi kom dit :) älskar min farfar :) vi va där fikade lite kollade på kvällen är din och umgicks lite :) iaf imorrn så blir det storstädning och mubblera om i mitt rum för att Frida ska dela med mig igen å sen på tisdag kommer några från Frankrike så de ska sova i mitt rum i 3 nätter .... -.-' jag som ville sova i mitt rum.... Aja ska iaf storstäder och renovera imorrn... Sen på onsdag ska jag till Bromma på en jobbinterjuve eller hur de stavas :) så jag hoppas jag får jobbet så att jag kan tjärna lite egna pengar till saker jag vill göra tex pengar t utomlabdsresor eller nått sånt :) nu ska jag se klart filmen och sen sova måste ju upp imorrn :) så detta är allt ni får för idag/ikväll ;) skriver mer imorrn om jag hinner.
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Leila

Vad kul att möblera om rummet! Du kanske kan ta före och efter-bilder?

Vad är det för jobbintervju du ska på? Lycka till! :)

2012-04-15 @ 08:16:33
URL: http://giwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0