12 bokstäver bildar 3 vackra ord som bildar 1 enda fin mening: Jag Älskar Dig ! <3

Tjabaaaa !
Har haft värsta dryga dagen idag... först nationellt prov. sen fick man sitta och vänta i 2 timmar innan nästa lektion -.-' lite drygt sådär.... så har haft en piss dag med andra ord..... har inte ens gått på min träning idag... men å andra sidan är det för att jag har ont i min höger axel också men aa ska va me nästa vecka hoppas jag :) imorrn slutar jag 1 !! sååååå fucking underbart skönt ! då ska jag chilla galet på våran gård och vänta på att typ anto eller julle kmr så jag kan få spela biljard med de sötisarna :D har inte snackat med anton på ett tag. snackade med honom på fb typ nyss och ska försöka få tbx kontakten så vi ska ses på gården :D Imorrn när jag kmr hem sen så blir det plugga som fan ! måste göra matte.... sen så har jag spanska OCH no.... haha aja ska cheka klart filmen på 6:an sen slagga börjar 8 imorrn.... hehe men aja bloggar förmodligen imorrn ;) ska försöka ta lite bilder imorrn också ;) pöss ! :D
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0