Att leta efter den perfekta killen är som att leta efter det speciella sandkornet i stranden!

TJA !
Kändes att jag behövde skriva av mig lite eftersom att det va ett litet tag sen jag skrev :P
Har haft det rätt chill utom att jag har vart sjuk TORSDAG och FREDAG !! sååååå tråkigt ! hur som.... har dragit iväg t tumba igår med hela gänget plus frida :D mamma och pappa fick vara kvar hemma och emmi sov hos en kompis :P vi va i stallet idag med mikkis för hon skulle rida och nu har vi planerat så att en dag på sportlovet så ska vi rida privat lektion och kanske hoppa :D och då så får vi se vem jag tar :D frida vill ha ashfield och mikkis ville ha sanny :) mikkis och jag vill hoppa men frida vågar inte :P hehe så vi får se vad vi hittar på ;) hihi har käkat hos farmor idag :D hihi hur som har inte så mkt mer att komma med ska fixa veckans haff senare :P så aa stanna kvar så får ni se vilka som e lediga för tillfället :D pööööss !
Love, Peace and Hope ! <3
-Tjärlek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0