fb status grej ! :D

Lina Mohlin (kakmonstret nr1)
Lina är mitt lilla kakmonster ! hon är en pigg och glad tjej :) snäll och har en viss konstig humorn :P
hehe vad ska man säga om henne? hon är som hon är men man får stå ut med det ändå ;)
Eleanor Cederquist
En sjukt fin och glad tjej som gärna skrattar. Hon har gått i samma skola som mig sen lågstadiet och vi går fortfarande i samma skola. en sjukt rolig person att vara med som har en sjukt fin personlighet. En sådan vän vill man inte förlora. :)
Marcus Gavelin
Ja, vad ska jag berätta om min BÄSTA killkompis Marcus då ? :)
Världens bästa kille ever ! sjukt snäll och rolig att umgås med han har sjukt bra humor och man kan inte vara ledsen i hans närhet :D han e min lilla puffare ! sjukt roligt jag har när jag umgås med honom ;) med marcus har jag alltid roligt med tex. när vi kör biljard. även om jag förlorar så får han mig alltid att skratta under spelets gång och sånt :) han är en vän för livet och om jag skulle förlorar honom som vän vet jag inte vad jag skulle ta mig till :) puss på dig älskade bästa vän ! :' <3
Ida Lindberg
Ida är en sjukt söt tjej som jag aldrig har träffat men har snackat en del med denna otroligt söta tjejen !
vi har bråkat lite smått nån gång men de va ett väldigt bra tag sen. sjut söt tjej som är otroligt rolig att chatta med :) känner inte henne så jätte bra men skulle inte klaga på om man lärde känna henne bättre :)
Mattias Bazinga Denied
hihi tkr låten passar bra t dig ;) min fina barndomsvän ! har umgåts med den här killen när jag bodde i tensta. ända t jag flyttade sen har jag inte träffat honom på ett tag. han e sjukt skyst och rolig att vara med :) har så sjukt många minnen med den här killen då jag var liten ;)
Viktor Khémiri
Viktor min lilla ''Pelle'' som alla kallar dig nu för tide ^^ hihi. Sötaste ungen jag känner. skit skyst också ! viktor har världens gött ! ingen slår den punkt. ;) hihi iaf. sjutk snäll kille som är rolig att va med även om jag inte brukar vara me honom så mkt mer. han går även i min skola nu också.
 
(låten är bara för att han sjöng den på skolavslutningen en gång)
är nog en av de killar som har förändrats mest eftersom att jag har känt han sen lågstadiet också så ser jag hur mkt han har förändrats. Han har börjat komma in i den perioden då han börjar snacka mkt om sex och grejer xD hahahhaha. han e en sjukt roligt och fin kille som sjunger sjukt bra ! han har nte så jätte bra humor eller han tkr han har det men inte jag xD hihi. Han e en av de få killarna jag kan berätta saker till :)
Elvira Hammarberg
Elvira. Vad ska jag skriva om dig? känner inte dig så bra men vet att du går i min skola iaf. Du verkar skyst och så. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersmo att aa jag inte känner dig men det skulle inte göra något att börja lära känna dig ;)
Junia Viktoria Henriksén
En sjukt rolig tjej som jag träffde på true talent ! :) hon e sjukt skyst och har en sjutk rolig humor :) hehe har en del minnen från true talent fortfarande :D hihi never forget ;)
Wilma Jungarve
En söt tjej som jag inte känner så bra men skulle inte skada att börja lära känna :)
 
Trackback
RSS 2.0