Home again !

TJUBA !
nu har jag kommit hem från julle :) har sovit hos henne från igår t idag :)
har haft feetttt roligt ! vi gjorde en video som vi skulle lägga in igår så jag får posta den idag antar jag :) så allt som sägs från den videon är angående fredagen :) igår så kom natta t oss senare så vi drog med henne på en liten promenad för att hon skulle handla cigg :) sen drog vi hem t julles mamma igen. Hon hade ff så vi drog dit och kollade på film. jag höll på att decka hela tiden under filmen kändes det som :$ hihi vi kollade på ''Prom'' den är rätt ok så jag tkr att ni kan ta och cheka den :) har precis ätit och så. nu e man helt dööööd .. ska ha lite familjemys senare :) vi ska se melodifestivalen istället för gladiatorerna .... -.-' men men vad gör man inte för familjen ? ^^ hihi imorrn drar jag nog med julle till hennes träning vi får helt enkelt se :) men nu så orkar jag inte skriva så mkt mer ska fixa in videon senare så ni får något roligt att garva åt (dvs min cp röst och garv.....) hihi men bloggar sen pööööössss ! :D
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0