Panik !

Tjenis Penis ! xD
hahah tjaba ! har fett tråkigt :P
har inte så mkt att säga det e därför jag inte bloggat på ett tag och ja jag vet att jag lovade er videon från mig och julle så aa får väll se till att slänga in den snart antar jag :P hehe men men kan berätta lite om idag :) jag började typ 8 me musik. de gick rätt ok faktist hjöde mitt betyg i gittar från G till ett VG :D Nästan MVG ska bara komma runt med alla akord sen har jag nått målet :D HAPPY !! hihi sen hade man håltimma i 1 timma och 10 min bara för att man inte hade någon teknik..... sen hade vi svenska och vi satt och läste hela lektionen typ så de va väldigt bortkastat..... så aa jag slutade 11 :D käkade lite i skolan vi fick tacos :D mumsssss ! när jag är påväg upp till bussen så kollar jag på kl och ser att den är 31 och då ser jag båda bussarna passera mitt framför näsan på mig..... jag va på andra sidan vägen (de vill säga fel sida)..... fyfan för det så antinge skulle jag fått väntat i en kvart eller gått hem på 10 min som jag gjorde. Fast det va svårt att gå för de va allvarligt snorhalt ute... jaja när jag kom hem så va mamma hemma eftersom att hon var ledig idag :P heh vi drog t barsbro och käkade lite :) jag åt en hawaii pizza och hon en kebab tallrik men ingen av oss orkade äta allt så aaa.. hehe sen har det inte hänt så mkt sitter och bokar in för bjursås :) ska dit med skolan den 12 mars... ska få åka skidor för första gången med julle då :$ hihi mobba inte.... sen har jag planerat med min bästavän edwin om att vi ska ses och vi kom överäns om att om 2 veckor så ska vi träffas för han drar till maroco snart i 2 veckor så får träffa honom efter det :D ska bli kul har inte träffat honom på ett tag nu ^^ men men ska plugga lite spanska nu och se om min mattelärare är inne på fb :P måste kolla om jag måste gå på första lektionen :P hehe så nu blire att plugga spanska t fredag :D hihihihihihihi ne drev men ska plugga spanksa och matte.... har prov i båda grejerna till fredag ....... so fkn annoying...... aja pöössss tills dess att jag skriver igen ^^
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0