Veckans Haff ! <3

VECKANS HAFF KILLAR ! <3


Linus Cederteg:
Linus är en sjukt söt och snäll kille. Linus gillar tjejer som är blonda. De ska vara snälla och roliga att ha och göra med. Och det är ett plus om de är snygga ;) Linus är född 98. Haffa honom tjejer han har en sjukt bra personlighet och han är lång :D <3
Anton Kågemar:
Anton är en av de skystaste killarna jag känner :) han har en otroligt fin personlighet. Anton gillar alla sorters tjejer men han vill ha en tjej som är snäll, omtänksam, rolig och social. Anton är född 97. Jag tycker att ni borde haffa honom för att han behöver någon han kan lita på så va snäll mot honom. Haffa på tjejer ! :D <3
Marcus Gavelin:
Marcus är min bästa vän. Han är trött på att vara ensam och är så sugen på tjej just nu. Jag tkr att han är en sjukt fin kille med världens mest bästa personlighet ever :D Marcus gillar tjejer som inte bryr sig om utsidan så mkt utan att det går på insidan. Han tkr även att de ska vara snälla och roliga, de ska absolut inte ha mer smink än kläder och de ska typ kunna ha mjukisar och linne utan smik. sånna tjejer ger han respekt till som vågar vara sig själva. Marcus är född 97. HAFFA hnm tjejer ! :D <3
Isak Bergström:
Isak min lilla sötnöt, hur urgullig som helst. Isak gillar tjejer som är trevliga, snälla och roliga. Han gillar även tjejer som är heta och snygga. Jag tkr ni ska haffa denna skitsöta grisen eftersom att han är så urgullig mot alla. Isak är född 99. Haffa på tjejer ! :D <3

Jonathan Kroonan:
Jonathan är en skit söt kille som är skit snäll och rolig. Jonathan gillar tjejer som har en fin insida. Han gillar även tjejer som är snälla och inte blyga och som skrattar mycket. Jag tycker att alla söta tjejer där ute borde haffa denna sötisen ;) Jonathan är född 99. Haffa honom tjejer ! :D <3


VECKANS HAFF TJEJER ! <3


Ida Wahlberg:
Ida är en skit snäll och genom go tjej. Ida vill ha en kille som är mörkhårig. Hon tycker insidan är viktigare än utsidan men utsidan är ett + . Ida är född 98. Denna tjejen bara väntar på er killar så aa. HAFFA HENNE ! :D <3

Emma Lindberg:
Emma är en skit fin tjej som är otrolig snäll och social. Emma vill ha en kille som är kärleksfull och ärlig. Han ska även ha humor och vara söt. Emma gillar inte omogna killar så en mogen kille skulle vara perfekt i detta fal. Emma är föd 96. Jag tkr att ni borde haffa henne så alla killar HAFFA ! :D <3

Towe Olsson Jablonska:
Towe är en skit söt och snäll tjej. Towe gillar killar som är längre än henne och som vågar vara sig själva. Hon gillar även killar som är trevliga, omtänksamma, snälla och gulliga. Towe är född 96. Haffa henne killar hon är sjukt snäll och social ! :D <3

Sanna Wiman:
Sanna är en sjukt fin tjej som jag känt sen typ dagis tror jag :) hon är skit skyst och rolig att umgås med. Sanna gillar killar som är från 96:or och uppåt. Sanna gillar killar som är spralliga, snälla, söta och omtänksamma men hon gillar inte killar som är blyga. Sanna är född 96. Jag tkr att ni killar borde ta chansen och HAFFA en sån här söt tjej ! :D <3

Wilma Jungarve:
Wilma är en söt tjej som söker kille. Wilma vill ha en kille med bra personligheter och som är omtänksamma. Hon vill även att killen ska gilla henne för den hon är. Jag tkr att ni ska haffa denna fina tjej. Wilma är född 98. Så alla killar HAFFA ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0