Ännu mer Bilder !

Tjaaaa!
Va ett tag sen jag bloggade :P har haft fullt upp så har inte hunnit med bloggen :/ nu när jag går i 9:an å detta är min sista termin så den är rätt viktig eftersom att jag har nationella proven plus massa hemkunskapsprov...... -.-
Hur som kan berätta om gårdagen de andra pallar jag inte :) hur som igår började jag 9 som idag ^^ me matte :P sen hade jag inställd svenska så gick runt i skolan med Karro å tara tills matsalen skulle öppnas xD så roliga vi e ;) haha sen hade jag hem och konsumentkunskap -.- boring men satt nära Mogge å deras bor så den lektionen gick åt att bara snacka en massa xD haha sen hade vi no å jag, walle, Mogge å Ugander kom 10 min tidigare å våran lärare sa att vi skulle få gå 10 min tidigare men det slutade med att vi alla fick gå 20 min tidigare -.- haha så jag drog t gården med Linus :D fast han gick bara med mig för att få en kappri.... Men han fick en iaf för jag köppte en brownie också som han fick smaka men han ville inte :P hehe drog med Frida å Julle in på Anton, Marcus och Eriks syslöjdslektion ^^ sen hänkade vi med Marcus å Erik mesans Frida å Anton var kvar ^^ de var lite segare än oss xD så mötte vi alla killar typ :P vissa av de hängde med t gården å vi spelade lite biljard :D första ronden så körde Frida å wissing mot Julle å Anton k, andra körde jag å Frida mot wissing å Erik xD tredje gången körde jag å wissing mot Frida å erik ^^ det var riktigt roligt :) idag ska jag träffa Julle :) vi ska t gården en stund sen ska vi hem t oss å hon ska slagga här ;P hehe kmr att bli fett chill ! :D hehe men nu ska jag chilla galet i typ 1 timma .... Pöössss!
Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0