biljard !

Tjaa !
Sitter hemma me frida som sitter i min sägn :D
hahahha aja har haft en rätt nicig dag idag :) vart på gården å spelat väldigt mkt biljard :) VANN över anton för första gången utan att han har behövt ta ner den svarta innan alla andra :D känns sjukt bra ^^ stolt !
hahahah aja sen drog jag hem senare vid 5 å då visade det sig att frida, anton, andreas, yahya och fabbe va hos oss :O haha vi satt å kollade på film sen så skulle de dra halv så då gick vi med anton, fabbe å andreas för de skulle hem t anton :) sen ska de komma hit senare igen förmodligen :D hahaha sjukt sköna killar :D hahah.
imorrn ska jag iväg med mamma å käka lite :) sen på söndag ska jag vara med anton å julle för anton är så snäll att han följer med mig t julles träning å sitter där med mig å kollar :) snäll bro man har :D hahah sen så är det skola på måndag å tisdag :P sen på onsdag äre det STUDIEDAG ! :D hahaha happyface :D då ska jag, anton, marcus och julle dra å bada :) lääääääängtar.... juste glömde att julle ska börja gästblogga 1 inlägg varje vecka för hon orkar inte uppa sig varje dag på sin blogg men hon vill fortfarande blogga så aa hon kmr börja blogga här :) hihihihihi ska snart äta sen tare lite lugnt sen träffa anton å fabbe me frida och kanske andreas de lär vi ju märka :) hihi pöss !
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0