Haters gonna hate !

Kände att jag måste skriva av mig allt nu!! Och så ni vet redan nu så lägger jag upp en låt imorrn från datan när jag vaknar ;)

Det finns en kille. Han är underbar i mina ögon, han e lixom inte som alla andra :) han e annorlunda och annorlunda är bra. Hans leende lixom glänser varje gång han ler mot mig. Hans ögon tindrar som tusen stjärnor på himmelen. Han har en sån otroligt fin personlig het. Men det är jag som är osäker. Osäker över att han inte känner likadant. Osäker över vad alla andra skulle säga om det. Osäker över att någon annan skulle ta honom ifrån mig. Jag vet inte hur jag ska säga det. Han e lixom killen jag väntat på men nu e det han som inte ser mig. Vet inte vad jag ska göra.

Aja ska försöka sova lite nu men kan blogga mer imorrn :) puss :*

Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0