Länge sen.....

Hej.
Nu va det några dagar sen jag la upp ett inlägg så tkr att detta inlägg ska passa in ^^ hehe det har inte hänt så mkt nu när skolan börjat :P vi har haft det rätt chill eftersom första dagen hade vi bara 2 lektioner :P igår (onsdags) (kl är efter 00 så :P) så hade vi alla lektioner :P nu idag (torsdag) så kmr vi inte ha någon elevensval så då slutar jag 14.20 tror jag istället för 15.15 :D om jag inte mins fel :P har lite bilder från de senaste dagarna i skolan å sen lite andra random bilder som jag tänkte lägga upp nu sen måste jag lägga mig börjar 8 -.-
Love, Peace and Hope ! <3
Ps. Bilden på tomten är bara för söt så jag va tvungen att ta den ^^ sen Justin bilden va jag bara tvungen att lägga upp :P sen så fick ni en bild på mitt sär skema.... pöss gonatt :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0