Tja !

Tjo!
Va ett tag sen jag bloggade nu och jag vet att uppdateringen är usel å jag är uppriktigt ledsen för det :/ men det är lite svårt att hinna blogga nu när jag går i 9:an.... Ska börja med nationella proven och allt så det suger men aja kan berätta vad som hände under helgen :D va i Tumba hos en polare med hela familjen, vi var där från lördag t söndag. När vi kom hem väntade jag på Julle för vi skulle till hennes träning senare :D som vanligt det vill säga :) haha igår va jag med henne igen :) vi va på gården å spelade biljard med Anton och Marcus :D som vi ska göra idag med :D jaaaa ! Happy :D sen ska jag vara med Julle eftersom att vi ska tbx t skolan innan halv 7 eftersom att det e öppethus här å vi ska visa upp estetisk profil genom att dansa :D wiii haha ! Har inte så mkt mer att skriva utom att jag sitter på min so lektion å skriver xD haha :P jute har redan planerat söndagen och onsdagen nästa vecka för då har vi studiedag :D happy !!!! Haha så då ska jag vara med Julle, Anton å Marcus :D sen på söndag ska jag träffa Julle å Anton ;D weeeeiiii !!! Haha har inte så mkt mer att skriva just nu så får ni massa bilder ;) pöss !
Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0