Tjooobaaaaa!

Tja !
Har haft skit mkt som vanligt... Hur som skit jobbig dag idag. Började 9 fast hade bara 4 lektioner men det kändes som en evighet .. Haha hur som drog t gården senare å spelade biljard ... Först så spelade jag mot Marcus å han har vunnit 6 ggr över mig och jag 3 över honom så vi ska köra imorrn å då ska jag vinna 3 ggr till då ligger vi lika :D sen ska jag spela mot Anton å vinna över honom :D haahahahahaha har inte gjort så mkt mer fixat låtar till mobilen så vi kan ha lite dunz dunz på imorrn :D hihi har duschat å druckit te å käkat grönsaker med dipp :D det är så jävla gott ^^ men men funderar på att slagga nu börjar 8 imorrn -.- hehe aja bloggar mer imorrn ni får lite bilder nu också :) pöss !
Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0