I thought that everything was going to be alright...

Hej !
har inte vart inne här på ett tag men ska försöka blogga och uppa så bra som möjligt här. Men det går lite trögt eftersom att jag bloggar på min, julles och fridas sommarblogg för tillfället... aja nu när jag ändå bloggar här så kan jag ju passa på att skriva ner lite.. va i nynäs igår och träffade mars, wille å deras polare david. det va roligt eftersom att det va ett tag sen och jag måste bara påpeka att shit vad wille har växt han är typ nån cm längre än mig nu tom... :O kort jag känner mig.. aja sen när vi va påväg hem så kom vi på att vi kunde ju gå på bio så vi gick och såg LOL. Den var riktigt bra faktist. kan rekomendera den till er som vill se nått bra :) senare på kvällen när vi kom hem så satte vi på spotify och tände några ljus, släckte lampan och bara låg och deppade.. haft så sjukt mycket ångest på senaste tiden nu... allt går snett och man vet inte vad man ska göra... men tänker inte gå in på nått så personligt här. för då blire bara tråkigt. iaf idag så vet jag inte riktigt vad som händer. blir nog mest en slappardag med tjejerna :D eller nått sånt :) ska käka lite nu sen såå kanske ta en snabbduch sen får vi se vad jag hittar på :)
Peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0