Skolavslutning !!!

Hej hopp gummi snopp !
Hehe tråkigt jag vet.. Men aa. hypar sönder just nu för att jag har sommarlov !!!! Såååå fucking glad tjej.. Aja balen igår va helt sjuk tänkte ladda upp bilder sen då jag skriver via datan ;) och idag va de skolavslutning oherre de va den värsta jag va me om.. När man går ut ur klassrummet så kommer världens tårar eftersom att man inte kommer träffa alla fina människor som man gått med i nu 3 år.. Fyfan va jobbigt det va i skolan.. Alla började nästan gråta... Dvs alla 9:or eller borde jag säga föredetta 9:or ;) de va så jävla jobbigt att säga hejdå t alla. Fyfan.... Grät så mkt att jag fick huvudverk.. -.-' aja hängde me julle å Frida hem t julle en sväng, sen skulle Frida å jag dra och hämta pengar till att dra å käka men de blev ändrat på det så nu chillar man hemma en stund och ska förmodligen iväg snart :) men jag lär ju blogga mkt mera nu när det är sommarlov ;) så förvänta er en jävligt bra uppdatering :D
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0