Alla är inte perfekta !

Tja !
Ligger i sängen just nu :) tänkte bara göra ett snabbt inlägg eftersom att jag ska lägga mig måste upp tidigt imorrn ^^ ska t BJURSÅS !!!!!! :D kmr sitta i en fkn buss i 3 timmar .... Från halv 7. Aja har vart å handlat idag :) fick ett nytt ljus som doftar så dö gott att jag inte ens vill tända det för vill inte att de ska ta slut :P hehe sen så köpte jag ett nytt överkast :) och sist nya täckisar :DDDD hype mode ! Sen när vi kom hem så tog jag fram kläder t imorrn och hoppade in i duschen sen :P hehe å nu ska jag slagga min kl kommer ringa halv 5 imorrn eftersom att vi ska va i skolan kvart över 6 ..... -.-' kmr säkert komma hem med brutet ben. Bara för att Mogge vill att jag minst ska hoppa 1 hopp.. Och jag som aldrig åkt förr !!! ':O men aa ska som sagt slagga nu kmr slänga upp lite bilder på outfiten som jag ska ha imorrn åå aa... Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2762799/images/2012/pic_193504294.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2762799/images/2012/pic_193504296.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0