Det bara är så !

WoOp WoOp
chill billigt ! hehe ne men tjaba !
idag va fett seg...... hade hemkunskap idag xD vi gjorde pankakor med sylt xD lame ! vi hade elevens val idag också och jag har bytt från dans t bild :P så aa fick springa fram å tbx idag till teatern för att hämta kartonger till deras rekvisita -.-' aja målade ett par hatag rikgtit snyggt idag ;) jag ska plugga snart för att imorrn har jag bara 2 LEKTIONER ! :D hihihi har matte prov och sen idrott :) chilllll ! sen äre helg :P ska förmodligen vara kvar på gården om de har öppet imorrn antar jag :) de hade stänkt idag så aa -.- sitter mest och tänker nu. tänker på allt möjligt :P iaf när jag har pluggat klart så ska jag börja skriva på min berättelse :) hihihih busigt värre :) men jag tror att jag kommer blogga ikväll är inte 100 % säker än :O men jag tänkte bjussa på 2 bilder jag tagit idag på våran balkong :P de är på mig men de får ni stå ut med :) pöss !
Love, Peace and Hope ! <3
(vet att den är gammal men älskar den !)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0