I can also be a bitch !

Tjaba!
Vet att jag inte gör så många inlägg varje dag men va glada över att jag gör något iaf ;) har vart chill i skolan idag :) alla slutade 2 för att lärarna skulle ha nån grej :P hehe iaf imorrn ska Emma och jag hålla idrottslektionen :D sjukt taggade fyfan va de kommer få slita asset av sig xD hihi busigt värre ^^ sååååå det är fredag imorrn sjukt taggad ;D hihi egentligen skulle jag å Julle på en basketmatch på lördag men hon ska t kyrkan så vi ska förmodligen gå på söndag ist :D hihi det va sjukt länge sen vi två va å kollade på en basketmatch tsm :) hihi oj höhö känner att jag börjar skriva hihi för mkt :P men imorrn kmr jag även dö för har spanska t då :S man måste klara minst 13 muntligt för att få g så jag funderar på att börja plugga nu :P hehe men jag kanske bloggar senare beror på om jag håller på att somna eller inte :) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0