kexchoklad :D

BINGO !
idag har vart skit segt ! började 8 me fkn spanska -.-' så fkn trött på de. aja annars vare rätt chill. vi ställde in en lektion å aa. har inte så mkt att berätta idag faktist :P träffade ponnie i skolan :D Jag ska ju pierca tungan med honom sen typ senast den 25 mars :D WOOP WOOP ! hihi aa vad ska jag berätta har inte så mkt att säga :P juste fick en ny kamera i födelsedag :D ÄLSKAR DEN ! det är typ mitt nya liv. jag fottar nästan varje dag känns det som :P hihi aja kan lägga upp lite bilder nu som jag tagit idag å kanske nån jag har tagit tidigare men pallar inte spama bloggen på bilder :) men pööössss på er så får ni en härlig låt till ;) NO BEEF ! :D <3
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0