seg upd !

Tjingelingsen !
sry för den absolut usla uppdateringen :( men har haft sjukt mkt att göra under lovet. syrran fyllde år, jag har vart hos tandläkaren, fest och fyller själv år imorrn och då ska jag på avicii med min andra syrra som är liten aning äldre än hon som fylde år ^^ så aa hade iaf tänkt att uppdatera er om att jag ska försöka göra mitt bästa med att uppa här för att jag vet att jag förlorar sjukt många läsare av att inte skriva eller uppa.... men ska bli bättre på det LOVAR .. men nu ska jag göra mig i ordning ska förmodligen ut ikväll igen med alla roliga människor ;) hihi men får se om jag skriver nått när jag kommer hem men bli inte besvikna om jag inte skriver för nu sa jag kanske.. pöss !
Love, Peace and Hope ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0