Sent inlägg !!

Hellu !!
Vet att det blev ett väldigt sent inlägg :$ men nu gör jag ett iaf :P har haft det sjukt Nice idag. Efter att ha spelat Wii så kmr Julle precis när vi ska käka -fett timat- och aa.. Vi drog upp t Willys för att hon skulle handla godis och sen skulle Anton och Stignäs komma t oss :) vi satt och kollade på melodifestivalen :P grattis till loreen :D hihi iaf hade en skit trevlig kväll :D så tack t Julle, Frida, Stignäs och Anton k sen kom Andreas i typ 3 min så aa tack t honom med då :) men nu ska jag faktiskt sova lite :P för imorrn måste jag lägga mig tidigt för ska upp tidigt på måndag.... Måste va i skolan senast kvart över 6.... Ska t bjursås och åka skidor för första gången xD det kommer bli sååååå failat xD men aja bloggar när jag vaknar :) pööössss !
Love, Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0