Sjuk...

Hellu !
Skulle bloggar igår på bussen påväg hem men eftersom att jag bara hade 3% så kunde jag inte göra de..... Men jag hade sjukt kul igår utom att man blev lite skadad men vafan de stoppar inte mig jag ska åka nån gång igen ;) hihi Julle å jag åkte sittlyften typ minst 2 ggr upp å 2 ggr ner ^^ de va en sjukt fin utsikt där och jag tog lite bilder åt er :D de slutade med att jag, Julle å wissing sprang runt och letade efter hans lur stackarn. Nån hade typ tagit den... Tkr sjukt synd om hnm :/ aja sitter hemma och är sjuk. Har ont i höften å vänster fot oxå efter igår... Så sitter å kollar på big mamma sådan far sådan son. Sjukt rolig film :) vi får se om jag drar t skolan imorrn eller int men jag bloggar senare :) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0