Trött...

Hääjjjj
Är fett trött så detta blir ett snabbt inlägg :P får blogga mer imorrn antar jag ;) idag hade jag bara 2 lektioner :) hade matte sen idrott. Vi hade matteprov och det känns som att jag kommer få minst VG på provet :D sen hade vi idrott. Det va kul. Vi fick hoppa på trampolin :) sen skulle jag hänga med Emma å akke på deras lektion men det blev inte som planerat för sen ringer Frida mig och säger att jag ska kolla skolDM med henne så jag gjorde det med :) björkeby klassade ut viksjöskolan :) det va bra spelat grabbar :) sen drog jag bara hem och ville decka på soffan men de fick man inte..... Utan sen kom min gammel Kusse :) senare när hon åkte så drog vi ut å träffade alla våra homies :P och vi kom typ hem halv 1 :P pallade inte vara ute längre kändes som om ögonen gick i kors .... -.-' hur som tänkte sova nu är jätte jätte trött :$ men jag skriver imorrn :) pöööössss ! Ps. Ni som alltid säger eller tror att jag har platt hår har fel så ni ska få bild på det :)
Love,Peace and Hope ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0