*You are the one that got away.*

Hellu !
sry för super dålig uppdatering.... men har haft fullt upp nu in i de sista.... men jag försöker värkligen. nu när min mobil har fuckat upp de helt så ska jag försöka installera om appen för att den vägrar publicera....  men aa sitter och pluggar sketa mkt eftersom att imorrn har jag spanska diftongerade verd... sen så har jag omprov i spanska på fredag. Teknikprov på torsdag... sketa knas...  allt kommer på en gång. aja syrran hade match igår som jag kolla på.  de mötte AIK men matchen slutade me 3-3.. sen drog jag till julle och åkte lite moppe sen chilla hemma å sånt skit :) hehe ska plugga nu för annars kommer de gå sketa dåligt imorrn ;) skriver senare kanske...
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0